Thursday 16 February 2012

Ustaz Don...Im in love with you

Salam u ollzzz...
  Jangan salah sangka ye dengan aku nye tajuk ni.....actually aku baru je tahu tentang kewujudan insan yang bernama Ustaz don ni...kat opis aku ni semua dok cerita pasal rancangan 30 Minit Ustaz Don...kakak opis semua terpaut dengan keletah dan ketampanan wajah Ustaz Don...aku yang agak tertinggal ke belakang ni mula la mencari info pasal Rancangan ni..

So nak dijadikan cerita malam tu juga aku terpacak duduk depan tv tggu jam kul 10 ukak channel Tv alhijrah..First impression aku bila tengok muka Ustaz Don ni..aku rasa sejuk je mata memandang,rasa tenang(mungkin sebab dia hensem kot...hehehe) rasa macam da jatuh hati...aku pun layan jela rancangan ni sampai habis...bagi aku rancangan ni best sangat-sangat(bukan sebab dia hensem k) sebab ianya agak santai,ada menyelidkan unsur komedi (loghat utara da mai daaa) dan info yang diberi amatla bagus...time aku tengok tu dia dok cite pasal kiblat....dia tunjuk kan cmne nak cari arah kiblat guna kompas,guna buruj..so pasni kalau aku g camping takde la aku susah-susah nak cari arah kiblat da....aku harap rancangan ni akan diteruskan ye...Pada sape yang belum tgk rancagan ni tapi nak tengok ,rancangan ni setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam ye...

Bagi yang belum kenal sape Ustaz Don ni..meh aku nak tunjuk gambar dia...sekali tengok pasni terpikat dua kali tgk jangan melekat suda la...hehehehehehe

 Ini la rancangan 30 Minit Ustaz Don

 Aura Ustaz Don tetap menyinar tak kira pakai baju koprat @ jubah...

 Hero malaya terbaru...!!!

 Jejaka maskulin...

Beruntung sape dapat jadi isteri dia ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...