Thursday 19 April 2012

Orang Baru dlm family aka stepmother

Salam U ollzzz...

dah lama rasanya tak update blog terchayunk ni....rasa rindu la plak nak menghapdet benda-benda baru yang terjadi dalam kehidupan seharian aku...huhuhuhu
tak lama lagi akan ada ahli baru dalam keluarga aku...ayah aku akan berkahwin baru setelah 5bulan pemergian ibu...should i be happy???
Yeah..aku tahu tak semua ibu tiri jahat,kejam,zalim tp aku belum pasti dia blh menjaga ayah dan adik aku sebaiknya... think +ve rosya plezzzzzz
Mungkin aku patot bagi peluang pada dia untuk sesuaikan diri dengan keluarga aku...lagipun aku tengok ayah aku happy jew sekarang..tak de moody da...
Aku harap dia dapat memberi keceriaan,kebahagiaan dan kedamaian pada keluarga aku..                             if not..u know what will happen to you!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...