Thursday 4 April 2013

Perancangan Persiapan Perkahwinan


runsing kepala bila memikirkan hal-hal belanjawan dan perancangan perkahwinan ni... law ikotkan hati malas ni rasa tak nak kahwin je..sebab leceh banyak benda nak diuruskan.. tapi law ikotkan hati gatal ni rasa nak kawen esok jew..hehehehe so nak x nak kena tabahkan atie dan minda untuk menyediakan persiapan dari segi bajet dan barang....

tarikh kenduri sudah ditentukan so bile dikira-kira ada lagi 8 bulan.... uollzzzzz 8 bulan lagi n banyak benda tak settle ag.... sekarang ni hal catering , pelamin , mak andam aku ley tolak tepi dlu sebab aku dah book 1 catering ni ade semua pakej-pakej ni. 

so bagi mengelakkan kekeliruan aku nak listkan pe yang aku kena settle kan 


* kursus kahwin

*  kad jemputan

* photographer

* bunga telur / bunga manggar

* gift - tetamu dewasa
        - kanak-kanak
        - tetamu belah lelaki / vip

* barang hantaran

* baju nikah dan sanding

* DJ pA system

* HIV test

* berurusan dengan pejabat agama

aku rasa cam kurang lagi je.. aku tak ingat pe lagi yang aku lupa listkan kalau korang ada benda yang perlu dan aku tak letak..mohon share la ye.... aku dah kelam kabut giler ni tak tahu mana nak start....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...