Thursday 4 October 2012

Slimming treatment

 Salam Uolzz

Selamat pagi...acaner arie ni??? almaklumla arini kan arie jumaat so ade setengah orang yang lemau dah pikir nak cuti ada yang masih bertenaga....apa aktiviti korang minggu ni??mesti date ngn yang tersayangkan..aucchhh cweet

Actually..arini aku nak citer pasal treatmnt yang aku wat sejak dua minggu lalu .........aku kenal tempat ni dari akhbar metro then aku isi form on9 untuk cube trial package 28 ringgit for 1 session.. first impression aku pergi masuk tempat tu tempatnya cantik , pekerjanya ramah ......sementara tunggu turn aku dorang bagi aku minum 1 glass air kosong then suruh aku g toilet siap2 buang pe yang patot...then suruh aku tukar baju pakai pakaian dorang nak cter malu lak .. blushing face
(hanya yang penah g slimming centre jew taw pakaian pe dorang bg)

Mula2 sebelum dorang tenyeh2 badan aku dorang timbang dlu berat aku berapa..law boleh aku nak cri mesin penimbang cam tu la blh kesan kandungan air , lemak ....t  akan kuar 1 slip yang tunjuk pe yang badan ko terlebih n kurang..macam aku ni air sangat2 la kurang..lemak huisshhh xyah cakap laaa lebih sangat2...pas da timbang dorang consult aku terangkan pada aku pe yang badan aku perlukan ape yang perlu aku kurang...dorang kata aku ni lemak air senang turun...n then cam biasa la mcm slimming centre laen dorang promote barang dorang..aku rasa sape yang nak cube kuruskan ckt bdn patot cube tempat ni..ble ko da cube package 28 ringgit tu t ko akan dapat wat pilihan package A,B atau C..n price nye boleh kire murah berbanding tempat laen mcm aku ni amek package C 5 sesi so kena bayar 500..


ni la rupe mesin penimbang yng aku nak


Tibe la masa yang dinantikan..treatmnt time

ni la rupe bilik treatmnt..amat selesa

Mcm aku aritu nak kecik kan bahagian peha..so dye suruh aku meniarap..then dia sapukan 1 cream yang firstly sangat2 sejuk pastu perghhhh panas gler mcm kna lumur cili sampai merah2 badan aku.. dye de gne 1 alat ni mcm pengelek bulat...alat 2 kena tonyoh kt tempat yang kite nak baakar lemak 2..alat 2 pon panas2 gak...aku tgk orang tu buat mcm lepas geram lak..bukan maen kuat lama2 sdap lak aku rasa hehehehehe...pas abis golek2 tonyoh2...dye sapu 1 badan aku ngn cream yg sama..pastu dye balut badan aku ngn plastik wrap 2...ble da siap wrap 2 aku tgk kt cermin badan aku da mcm mumie...aku move ke bilik laen lak...kena masuk dalam 1 mesin terapi dye panggil spa ...ko kena baring dalam 2 selama 15 mnt tu ko akan rasa panas sebab habanya panas 2 meliputi seluruh badan ko depan belakang tepi semua ada...mmg sedap..blh tidoooo...

Lepas abis treatmnt dah tukar bju semua...dorang swuh aku timbang semula n aku sangat2 terkejut n hepy sebab aku lost 1kg b'samaan 9.1 inci dalam masa tak sampai 2jam pon..ini membuatkan aku begitu teruja untuk wat reatmnt berikutnya... for for second session aku lost 2kg...hehehehehe total 3kg lost..dalam masa 2 mggu...manyak syok kan...hehehehhe'

k la setakat tu je aku dapat aku cerita..nanti aku ada idea @ cerita aku update lagi k..muaxxxxx

p/s : sehari wajibkan diri minum dua liter air..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...