Wednesday 2 November 2011

(-_____________-) GeMOk

 Salam u allzzzz....
 per cer seminggu dua ni??? da seminggu aku tak update cter aku,almaklumla bz bekerja...so ada masa terluang ni aku nak story pasal "GEMOK" huhuhuhuhu...tajuk yang agak menakutkan bagi perempuan...
Actually story ni berkaitan aku...seminggu dua ni aku rasa berat badan aku dah bertambah mungkin sebab habit aku yang kuat makan sampai suar jeans n seluar slack aku tak muat da....sAdis btol kan...

Setiap kali aku nak diet mesti selera aku bertambah,perut aku ni macam tak kasi aku diet jew...minum teh herba aku da,guna cream halia aku da gune......mungkin sebab aku malas exercise kot...nak wat cmno..den ni pemalu sikit...law nak suruh jongging sorang-sorang...jgn harap la..aku ni kan pemalu..                          (pemalu la sangat..bukan muka tembok k)
 Fat-fat gurl

Benda yang aku paling malas nak buat EXERCISE 


kalau korang ada tip k petua k cmne nak control makan or kurang kan berat badan...plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sgt-sgt bagi tau aku ye.....Doa-doa aku cepat kurus k
k la aku can cin cau dulu...
nanti ktew roger-roger lagi k...
 bye u allzzz....wasalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...