Monday 18 February 2013

Warna tema


Pening pale bila memikirkan tentang persiapan kahwin....walaupun aku majlis aku dijangka bulan 2 tahun depan tapi family aku dah bising suruh aku buat persiapan .. aku ingat kan pas wat persiapan tunang dapat la aku rehat kan kepala tak yah fikir pasal persiapan pape dah sekali kena fikir pasal persiapan kahwin pulak...

first sekali family aku suruh aku buat persiapan baju untuk nikah dan sanding... memandang kan aku tak nak sewa baju sebab mcm leceh lak nak cri kang ade yang pendek laaa x muat laaaa... so hasil kata sepakat aku dan Mr.f tempah jew... wlaupun kos nye mungkin agak mahal tapi puas hati sebab nanti baju tu aku boleh simpan.. dan boleh guna lagi untuk raya k majlis formal k sebab baju aku nanti aku buat simple jew..

in adalah diantara warna tema yang telah aku fikirkan untuk majlis aku nanti yang aku rasa sedap dimata aku... tapi tak tahu lagi sedap k tak di mata Mr.f ..bila aku gitaw colour yang aku minat semua dia wat muka jebek dia tu..ingat comel la tu....hehehehehe..


EMERLAND GREEN
 warna yang first sekali terlintas dalam pale otak aku...ak suke tengok sbb colour ni macam menaikkan seri orang yang memakai


 KUNING
warna yang agak menarik..mungkin kena dengan kulit Mr.F


 PINK
dulu masa tunang aku ingatkan nak wat colour ni sekali Mr.f request wane purple..so tak kesempaian la hajat aku...



BIRU
aku tak tahu nak categorikan ni biru apa..tapi cantik sangat setakat ni aku tak nampak lagi pengantin pakai baju warna ni..so mungkin aku akan cube warna ni..



ni jew colour yang aku berkenan.colour lain aku tak nak ...colour ni nanti aku usulkan kan Mr.f harap-harap dia suka...huhuhuhu...warna tema done!! tis weekend lak ade appoinmet ngn mmber nak discuss pasal kad jemputan dan cameraman... baru 2 step melangkah...banyak lagi bende yang menunggu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...