Wednesday 1 August 2012

Ayahku kawen lagi....

Salam Uollzz...

 Pada 21/6/2012 secara rasminya ayah aku menjadi suami kepada syarifah suzana bt syed salim iaitu umi tiri aku..perasaan aku time tu?? cdey ada..happy pon ada , aku cdey sbb begitu  cepat ayah aku dapat penganti ibu aku dan happy sebab ayah aku dah tak sunyi...dah ada peneman...

Actually tarikh nikah sepatutnya 22hb tp disebabkan pihak perempuan mahu majlis ini lebih diberkati maka dicepatkan kepada 21 hb iaitu hari jumaat..Majlis nikah diadakan selepas Asar...time akad nikah ayah aku kena lafaz dua kali sebab yang pertama gagapp...hahahahaha almaklumla...second time selepas berpuluh tahun...majlis nikah berjalan agak lama disebabkan tok kadi bagi khutbah lama ..aku rasa dekat sejam lebih juga laaa...kebas montot aku menunggu..amek kau.. huhuhuhuhu

Majlis persandingan pula diadakan pada hari ahad 24hb tema pengantin warne kuning..memang mcm raja la...RAJA SEHARI hehehehehehee....majlis agak meriah dengan kehadiran ramai orang...aku berkenan tengok pelamin dorang simple tapi cantik...sekali tengok terus melekat kt hati..hehehehhee                     dalam pale otak dah bayangkan aku ngn diaaa. gatal an aku..heheheheheh

k la aku da malas nak mbebel panjang..aku nak tunjuk gmbar lak....zassss!!!



Hantaran aku gubah sendiri...chantek x???

     menunggu kehadiran tok kadi

 mak anjang n kak su...


 penerangan sebelum akad


 

 saat dinikahkan


sah suda....ni la umi baru aku

  anak sedara aku yang x reti dok diam


 masing2 teringin nak dok kt pelamin





 bersanding


 baru nampak kan..heheheh




ni la pelaminnya...simple an... =)

kawan aku... =)


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...