Tuesday 21 August 2012

VCO catalyst

Salam Uollz...
 ape khabar?? sihat ke?? amcam raya syok x? mesti ramai lagi yang sedang bercuti waktu ni...duit banyak boleh la cuti lama...cam aku ni duit kureng ni cuti pendek da la....nak cover sampai gaji bulan depan maw kena ikat perut bawa bekal jew...

so back to the main story...ni aku nak citer pasal produk vco catalyst ni..aku kenal produk ni dari kawan opis aku kak anis , dye dealer produk ni..produk ni laku taw kt opis aku ni...sekali order dye sampai berkotak2...so aku pon jadi tertarik untuk mencuba produk ni...untuk pengetahuan korang aku ni ade migrain..so kak anis suruh aku try produk ni sebab dye kata produk ni blh mengurangkan migrain...so aku pon amek la try.. first impression aku sal produk ni ...wa cakap sama lu memang terbaik laaaa
aku nye migrain da kurang x kerap cam dlu...waktu keje aku rasa segar x mengantuk... aku rasa badan aku segar laaaa....x lemau  + malas2 da.....bagi sape yang ade migrain ni aku syorkan cube la produk ni...g pon produk ni berasaskan minyak kelapa dara... banyak khasiatnya....

k la aku nak out lu...ni ktew bertemu lagi ye,....cau cin cau....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...