Tuesday 14 August 2012

dilema

Salam Uollzz

Hurmmm..skunk ni aku betul2 dalam dilema..kawan2 kebanyakan dah kawin n ade yang da smpai anak 3..yang aku lak x kawin2 ag nak wat cmne owg bekerjaya so nak dijadikan cerita aku yang single ni sering ditanya soalan yang aku da maleh nak jawab.. antaranya

Mis A : hye rosya lama x nmpak
aku     : hye..ko pon sama da lama x nmpak..pe cerita ko skunk...
Mis A : Aku dah kawin da skunk dah ada anak 2
aku     : owhh..tahniah
Mis A : ko Lak pe cerite skunk?
aku     : aku single mingle..sebok cri duit
Mis A : ko 2 duit cri gak tp jgn la  x kawen smpai tua..t x pasal2 jadi ANDARTU
aku     : Andartu pon andartu la..hot pe jadi andartu..law ade jodoh aku kawen law xde...aku single jela
Mis A : Ko ingat hot sangat ke status andartu 2...time 2 ko x laku da...kawan2 yg laen semua da kawen..tggu ko je blom
aku    : aku lambat g r tggu anak raja dari kayangan trun pinang aku..hehehehe

Ni la antara dialog yang terpaksa aku jawab bila ditanye soal kawin...x ke dibuatnya ko dalam dilema ..bila tengok kawan bersanding aku pon teringin nak bersanding teringin nak ade suami..tapi bila baca paper pasal suami pukul istri dera istri automatik aku jadi allergic lak ngn hal kawin2 ni...pening pale aku pikir kan...pape pon  jodoh dan ajal 2 ketentuan Allah S.W.T law tiba jodoh aku tibe waktu aku berkahwin akan aku war2 pada kamo semua...nantikan kad jemputan ok =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...