Sunday 6 January 2013

Kahwin

Salam Uoolllzzz...

Peningnya pale bile memikirkan bab kahwin ni.... sebenarnya aku ada target dalam life aku yang aku nak kawin masa umur aku 25 thn dan insyaallah impian 2 mungkin akan tercapai..huhuhu
Sekarang ni aku n MR.F aku sibuk berbincang pasal hantaran la , pasal adat2 sebelum di ijab kabul macam merisik..bertunang almaklum lah family aku dan family dia baru pertama kali nak menerima menantu so agak pening la bila dipikirkan... bulan 2 ni MR.F nak bawa aku jumpa family dia kat kuantan... dan mungkin juga time tu yang menentukan segalanya..huhuhu takot lak bile dipikirkan

Disebabkan aku ni anak yang sulung mestilah family aku nak aku ikot semua adat dari merisik sampai la diijab kabul kan...so MR.F aku plan kalau nak bertunang buat masa bufday dia bulan 7 ni n insyaallah law ade rezeki lebih bulan 12 masa bufday aku tahun depan kami kawin..hehehehehehehe x sabar rasanya miangnye aku

Kalau nak dipikirkan tempoh persiapan mungkin agak suntuk sebab kami ni langsung takde pengalaman dalam hal-hal nak menguruskan bajet, barang-barang , persiapan surat-surat dan borang n nak kena g kursus kawen ag..banyak bende nak kena arrange....so sape2 yang tahu pasal blog F2B k B2B k share la ngn aku ye... k la.. t aku update ag taw...

papai....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...